onsdag 26 december 2012

Jul snart slut.

Jaha, då var julen i det närmaste slut. Det har varit bra som det alltid är vid denna tiden. Det enda som man kan klaga lite på är väl att ledigheten blir lite kort i år eftersom jag måste jobba 27-28/12 då man brukar vara ledig. Som grädde på moset blir väl att jag går på vakten på nyårsaftonen och en vecka framåt, då kan det vara bra att tänka tillbaka lite på hur julen var, den var bra.
Före jul åkte vi till Sundsvall och var med Emil och hans familj. Det blir aldrig tråkigt, där finns det friska fläktar som drar runt även om jag ofta smög undan för att läsa en bra bok.
Julafton firade vi ihop med Liens föräldrar och syskon så det blev några till. Det var en trevlig julafton med god mat, hocheymatch på altanen, massor med julklappar till barnen, även dom vuxna fick en och annan klapp. Man får tacka och buga för trevligt umgänge.
Juldagen gick resan hemåt. Det var inte så mycket trafik ute på vägarna så det gick ganska bra.
Sen var det nästa julklappsutdelning som skedde i Mariestad, där vi stannade till på hemvägen. Det blev också god julmat, godis och kaffe. Jag tror att alla var nöjda.
Jaha då var det som vanligt igen.
Till er som fortfarande har ledigt ha de bra, min ledighet kommer senare (nästa år).

Oscar med en liten tomte

Anton ser fundersam ut

Mor och dotter

Altanhockey

Oscar var målvakt

Oscar,mormor och morbror i väntan på tomten

Anton väntade ockkså

Tomten har anlänt

Få se, vem var detta till?

Karolina och Alice vem fick detta ?

Bastian och Daniel fixar med spionkikare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar