onsdag 17 juli 2013

Varför?

Ni kanske undrar jag skrev varför. Jo därför att dessa förbaskade batterier i brandvarnare som tar slut kl.4. på morronen och då blir det liv i luckan. Jag var vaken innan den hade ljudit sitt första pip men brandmannen han sov hela natten så gott. Så idag batteribyte i samtliga brandvarnare. Idag var jag på kurs i Thn. om säkerhet, jag ska jobba lite i höst och då måste man ha dessa kurser. Jag var godkänd på samtliga prov. Nu är Griparna tillbaka efter en härlig dag på Liseberg, många upplevda saker efter vad Oscar har berättat, men enligt Anton så stämmer det inte riktigt. I kvällningen var det bad, någon i havet och några i bassängen, ni får själva gissa vem som var hemma.


Nya.

Har låtit mycket.

Mor och son.



Två badare.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar