lördag 19 juli 2014

Dagens fundering?

Idag har vi planterat nån form av växt som jag fick av svägerskan när jag fyllde år. Vi har gjort i ordning krusbären som jag plockade av på busken och det är mer än hälften kvar. Fick även igång fontänen i poolen. På eftermiddagen var Inger och badade i havet och jag badade i poolen. Vilket tror ni jag tyckte var bäst? Senare kom Forsmarks familjen utan sin tonåring som valde bort mormor och morfar. Ytterligare senare kom lillasyster med familj på besök. Jaha, dagens fundering...finns det bara hanfrukter på krusbären eftersom man måste  snoppa av dom?


Fick igång fontänen.

En sprallig Alice.

En go gubbe.

En allvarlig Vida.

Svägerskor.

En flytande Bastian.

1 kommentar:

  1. Vi vände i uddevalla när vi insåg att det var fullbokat på hotell lyse.

    SvaraRadera