måndag 1 december 2014

Söndag-Måndag

.


Nu i juletider  blev det ett annat upplägg för att besöka Lyse. Fre = kalas. Lör = tomteförsäljnig ( mig och Björn ) vi hade tillverkat dom själva. Många frågade vem vi sålde för, så det verkar inte ok. att tillverka själv till försäljning. Jag drog till med DUP ( dryga ut pensionen ) Söndagen fick bli vår resa till kusten denna gången med övernattning till Måndag istället. Det funkade lika bra. Söndagen gick mest åt att se vinterstudion samt julpyssla inomhus, Stjärnor, juldukar, ljusstakar osv. Måndagen bjöd på en härlig dag, strålande solsken och en blå himmel. Jag fixade det sista på båten, vi tog en promenad över bergen sen var det dags att åka hem. Det funkade Sön-Mån också. Tyvärr har jag fått problem med att få över bilder, men jag ska försöka att åtgärda detta inom en snar framtid.




2 kommentarer: