måndag 20 april 2015

Ytterligare en trevlig dag.

Idag har det hänt, det som jag har sagt ett tag ( ca. 1 år ). Tvätt av flaggstång och den var vit kan jag tala om.  Gräsklippning för första gången i år, maskinerna funkade som dom skulle och bra blev det också. Inger hon har hållit på med sådant som jag inte får gå nära, hon har nämligen kört några tvättar i tvättmaskinen och där har jag gjort bort mig så det räcker. Istället fick jag tvätta trädäcket med högtrycken, det är mera min grej. I Reinoboa bor det en fågel som är gul på bröstet, samma som ifjol. Kan också tala om att kastanjen som jag fick som födelsedagspresent förra året har överlevt. Ett härligt väder och några sköna dagar avslutades med fika på Basteviksholmen.



Vit blev den.

Kastanjeknoppar.

TV antenn på plats.

Klippare utan pötare.

Klippare med pötare.

Reinoboa.

Aldrig mera selfie.

En del fattar inte att detta är urskog.

Trädäckstvätt.

Fika.

Hamnen Basteviksholmarna.
.

2 kommentarer: