tisdag 14 juli 2015

Fixarn.

Här satt det ett litet filter.



Idag var jag den stora fixaren. Våran diskmaskin har varit lite konstig några dagar och igår funkade den inte alls. Startade, men sen hände inget mera. Idag fick jag felsöka. bort med alla filter och rengjorde dessa. Den funkade inte ändå, får väl tillkalla en reparatör. Jag ger det en sista chans, vad är det som inte du har kollat får man fråga sig själv. Tömningsslangen!!! Och där satt en liten plastbit och stoppade hela proceduren. Nu funkar den så bra. Idag var du duktig Kalle. Annars har jag bytt öfser på Gripsholm, byggt lite på båthuset och så har jag smugit på Inger, det var så tyst så nu kanske jag kommer på henne med att slappa lite efter maten, inte då hon målade och det blev så bra. Poolen 24 grader idag och badat har vi gjort.


Här var det en liten plastbit som stoppade.

Nya öfser.

Nu har jag smugit fram.

4 kommentarer:

  1. Nu är händerna (och idag även fötterna) gröna i stället för gula när man blir inkallad till mat...

    SvaraRadera