tisdag 11 april 2017

Vad snabb han är.

Vi kom ner hit på söndagen. På kvällen när jag släppte ut Klasse för att kissa, gick det förbi en hund med förare ute på vägen. Då stack han och jag efter, det var nog mina snabbaste 60 meter någonsin.Tusan vad fort det gick dit ner och ut på vägen. Jag blev så rädd för samtidigt kom det en bil, den hann sakta in så det hände ingenting. Pinsamt var det när man får be om ursäkt för sin byracka till hund, men det var inga sura miner på hundägaren.  Nu har vi börjat med att sätta upp ett staket mot vägen så får vi se om det funkar. Idag ( tis ) har vi kört lite minisök med Klasse och även lagt ett spår uppe på berget, jag gick i kanten på ljungen så att det skulle bli lite lättare att nosa. Inga problem var det. Tvättmaskinen har också gått för fullt med bra torkväder. Inger har börjat måla i matrummet och det ser jättebra ut. Imorgon fortsätter väl staketjobbet samt målning.


Börjat tillverka en grind.

Börjat hänga tvätten.

Minisök

Minisök

Grindar på plats

En del av staketet

Nymålade väggar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar