torsdag 25 maj 2017

Böööööö sa det.

Idag var vi utanför stan och tog kontroller det var mellan Vallbodalen och Sivik. Det är en hel del berghällar så det är ganska svårt hitta rätt. Vi tog 11 st. och det var bra. Väl hemma blev det lunch och sedan ner till båten, ja det är inte så långt ca. 50 m. Byte av olja, gick bra. Sedan kom det som jag gillar minst byte av bränslefilter, dels för att det är ganska söligt och man får in luft i systemet. Efter att ha luftat och sett till att bränslet kom som det skulle göra var det dags för start. startade gjorde den men sen sa det bara bööööö och en ny luftbubbla. Gör om och gör rätt, ha mer tålamod. Nu funkar det som det ska. Jag förstår inte hur hon orkar; Inger städar och jag åker väl  ut också om jag inte går och duschar mig, så nu hinner jag inte mer idag. Vallmon hade slagit ut i morse den måste slå ut på natten för det var inget utslaget i går kväll. Får se hur många det är i morgon.

Ny utslaget.

Alltid denna boll.

Vi gick en del av Bohusleden.

Ovanför Vallbodalen.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar